Subject: FW: Pärnu maakond Lääneranna vald Kirikuküla Lepiku päikeseelektrijaam töö nr 213
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Dec 2023 17:24:29 +0200

Tere

Edastan regimiseks, minule, eelnev 7.1-2/23/22200-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Valdur Viiklepp <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 30, 2023 1:58 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Re: Lepiku päikeseelektrijaama liitumiskaabel üle riigitee

Tere

Meil on olemas tehnilised tingimused konkreetse liitumiskaabli 
väljaehitamiseks, millega oleme arvestanud. Soovime esimesel võimalusel 
TRAM-iga IKÕ-d sõlmida.

Tervitades

Valdur Viiklepp

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval K, 8. november 2023 kell 18:00:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Lepiku päikeseelektrijaama liitumiskaabel üle riigitee

Registreerimise kuupäev: 08.11.2023

Registreerimise number: 7.1-2/23/22200-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

-- 

Valdur Viiklepp

Project Manager

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5615 2225